Sunday, May 13, 2007

Είμαστε της ζούλας...

και της παρανομίας

Τις προάλλες παρκάρω κοντά στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ για να πάρω ταξί για το κέντρο. Αφήνω το αυτοκίνητο στον πρώτο παράλληλο της Βουλιαγμένης και βγαίνω πεζή στον δρόμο που έχει κατεύθυνση προς Γλυφάδα. Καλησπερίζω πολύ χαμογελαστά μία κυρία που δούλευε στο πρώτο ταξί, όπως ήταν παρατεταγμένα επί της Βουλιαγμένης, και ρωτάω: Ελεύθερη;

Μου γνέφει ναι, και με ρωτά πού πηγαίνω, της λέω προς το κέντρο και μάλιστα της δείχνω το φανάρι που επιτρέπει την αναστροφή σε αυτό το σημείο του δρόμου, αλλά εκείνη μου απαντά με κοφτό ύφος και βλέμμα: πηγαίνω μόνο Γλυφάδα. 3 λέξεις και στρέφει αλλού το βλέμμα της.

Συγγνώμη, είστε ελεύθερη σε πιάτσα και δεν δέχεστε να με πάτε στον προορισμό μου; συνοψίζω, ελπίζοντας να μην έχω καταλάβει καλά.

Καταρχάς δεν είμαι σε πιάτσα.... ξεκινά να μου εξηγεί,

Εγώ όμως έχω αρχίσει να φουντώνω, καθώς φαντάζομαι να αργώ ακόμη μια φορά στο ραντεβού μου. Και γιατί κάθεστε μέσα στη μέση του δρόμου; Τη ρωτώ.

Όχι μόνο δεν πήρα απάντηση, αλλά έστρεψε το βλέμμα της αλλού η κυρία.

Τότε να φωνάξουμε την τροχαία να σας μαζέψει, προτείνω φωναχτά και απομακρύνομαι με πίεση υψωμένη.

Αυτό μάλιστα που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν ήμουν η μόνη με το ίδιο πρόβλημα,

Μια κυρία λίγο πιο πίσω είχε περίπου την ίδια στιχομυθία με μένα, και έξαλλη και αυτή του χτυπούσε την πόρτα βγαίνοντας, αφού εκείνη είχε κιόλας μπει μέσα στο ταξί για τις απαραίτητες διαπραγματεύσεις...

Μια σκηνή από την καθημερινότητα της Ελλάδας που δεν μπορείς να εξηγήσεις σε κάποιον Άγγλο ή Γερμανό.

Καθώς εκεί τα ταξί δεν σταματάνε μες στην μέση του δρόμου γιατί κάποιος τέντωσε το χέρι του, ούτε παρκάρουν ανενόχλητα κλείνοντας το 1/3 του δρόμου και όταν έχουν επιβάτη δεν βάζουν άλλον μέσα, ούτε βάζουν στο διαπασών τη μουσική της αρεσκείας τους.

Και να προσθέσω ότι κυκλοφοριακό πρόβλημα έχουν όλες οι πρωτεύουσες της Ευρώπης, άρα να μην ακούω για τις δύσκολες συνθήκες δουλειάς τους που δεν αφήνουν τους οδηγούς ταξί να κάνουν με επαγγελματισμό την δουλειά τους.

Είμαστε της ζούλας εδώ στο Ελλάδα, και αυτό φαίνεται απλώς ΚΑΙ στα ταξί μας!

Labels: ,

2 Comments:

At 4:21 AM, Blogger Bernardo Felipe Martínez Meave said...

Hi Mar,

Thank you for your visit to my blog, I don't understand greek, but your photos are not so bad either!

Greetings from Mexico!

 
At 2:07 PM, Blogger Talking Drum said...

Κουράγιο, υπάρχουν πάντα και οι άλλοι που δεν είναι "για τα μπάζα".

Πληθαίνουν :-)

 

Post a Comment

<< Home