Tuesday, October 06, 2009

Αδιόριστη καθηγήτρια ετών 30, ζητά από την νέα κυβέρνηση εργασία.


Αδιόριστη καθηγήτρια ετών 30 ζητά από την νέα κυβέρνηση δουλειά, αξιοπρέπεια, ελπίδα. Διαθέτει πτυχίο ελληνικού πανεπιστημίου στο αντικείμενό της, μεταπτυχιακό διατμηματικό, άριστη γνώση δύο ξένων γλωσσών και όρεξη για δουλειά.

"Η περυσινή σύμβαση εργασίας που υπέγραψα ως ωρομίσθια με το δημόσιο, εξευτέλιζε την όποια έννοια λογικής.
Διπλό ήταν το χτύπημα καθότι
πρώτον, κλήθηκα να διδάξω 8 ώρες την εβδομάδα ανασφάλιστη και απλήρωτη ως τα τώρα, αλλά και να μην εργαστώ αλλού –σε ιδιωτικό σχολείο, φροντιστήριο, αυτοαπασχολούμενη κλπ- διότι 100 ευρώ τον μήνα, πληρωτέα κάποιους μήνες αργότερα, φαίνεται αρκούν για να ζήσει ένας πολίτης το 2009 στην Ελλάδα.
Και δεύτερον, κατά τους μήνες που απασχολήθηκα διδάσκοντας στο σχολείο, εξετάστηκα μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, για να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο μπορώ να... διδάσκω, καταργώντας στα μάτια μου με αυτόν τον τρόπο την αρμοδιότητα στο θέμα αυτό των καθηγητών μου στο πανεπιστήμιο.
Επισυνάπτεται το βιογραφικό μου, τηλέφωνο για προφορική συνέντευξη 00306912345678."

η οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και γεγονότα είναι πέρα για πέρα αληθινή!

3 Comments:

At 4:47 PM, Blogger Talking Drum said...

Άντε να δούμε τι θα κάνουν και οι "καινούριοι"...

 
At 11:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Πόσο παράπονο...Και με το δίκιο σου...

 
At 11:20 AM, Anonymous Εvi Mavroyianni said...

...Kατά λάθος πάτησα το "publish"...Εγώ είμαι...:0)

 

Post a Comment

<< Home